Skip to content Skip to footer

Zašto ”Online” ?

Zašto biste izabrali ”On line” časove umesto tradicionalnih metoda poudčavanja?

Dok razmišljamo o učenju novog jezika, svi neizbežno odlutamo u sećanja na detinjstvo, evocirajući uspomene na godine mladosti i školsko okruženje. Decenijama tradicionalnih metoda poučavanja, uspostavljena je „norma“, koja nas je navela da biramo lak i automatizovan izbor koji se vremenom pokazao kao dugotrajan, pa ponovo tražimo časove licem u lice u učionici.

Practice makes perfect.

Vremena su se međutim promenila i živimo u eri slobode interneta. U ovoj novoj eri konačno smo u mogućnosti da se prepustimo potrebi da se preselimo na bilo koje mestou bilo kom trenutku. Širom sveta, na svakom mestu prekrivenom čarobnim tehnološkim dodirom zapadne civilizacije, u mogućnosti smo da platimo račune, zaradimo novac, „ne idemo“ u kupovinu ili uživamo u svom omiljenom starom ili potpuno novom okruženju, sve kroz jednostavno korišćenje računara. Uzimajući u obzir svu slobodu i moć koju dobijamo od ovih novih pronađenih mogućnosti, bolje je da ne zaboravimo najočigledniji dar- Vreme! U svetu punom pogodnosti i neograničenog izbora načina na koji svoje dane ispunite bilo kojom vrstom aktivnosti može biti vaš izbor, vreme tek treba da bude univerzalna moć koja nesputava ljude.

Da ne spominjemo da je kroz ove posljednje teške godine za čovečanstvo, na globalnom nivou, sa širenjem novog virusa C-19, socijalno distanciranje gotovo obavezna karakteristika koju vlade i naučnici sugerišu. Pomažući nam da prevladamo osećanja neprijatnosti koja dolaze provodeći „prazno vreme“ van škole, obezbeđujući našu bezbednost i omogućavajući nam da ostanemo u potpunoj udobnosti, izbor obrazovanja putem on line časa uveliko nadmašuje ono što tradicionalni način učenja nudi. Pristupačne cene, dostupnost ljudima koji žive u mestima koja su  udaljena da bi u normalnim uslovima praktično onemogućili njihovo pohađanje časa je samo početak!

Studije ukazuju na to da su se u modernoj eri i deca i odrasli suočavali sa problemima da ostanu usredsređeni na čas iz brojnih razloga. Bilo da se radi o preterano dugim satima koje ljudi provode na telefonima i monitorim, za novosastali stil života on line časovi jedan na jedan bi mogli poslužiti kao rešenje. Pokazalo se da su različiti faktori, kao što je ADHD (poremećaj hiperaktivnosti sa nedostatkom pažnje) ili disleksija, ublaženi nedostatkom stimulansa ponuđenih u prepunoj učionici. Što se tiče ovog drugog, neuroznanstvenici insistiraju da se rešenje poteškoća u učenju oslanja na upotrebu tehnologije i uklanjaju knjige, jer to pruža alternativni način da um prevaziđe problem i omogućava osobi da nastavi normalno obrazovanje. I na kraju, ali ne i manje važno, ovaj pristup obrazovanju novog doba otvara put široj upotrebi tehnologije i alata za pokretanje uma, sa interaktivnim vežbama ili igrama koje su efikasnije, ali i zabavne za učenike.

 

Leave a comment